Hvordan kontakte support?

Vi gjør det enkelt! Velg selv hvordan du vil ha hjelp.

Ring oss!

Om du har et veldig viktig problem som må løses NÅ!, eller du bare ønsker å prate med oss og syns det er greiest så ring oss nå!

Ring 98 22 81 09

Sende E-post

Syns det er greiest bare å sende oss en e-post så er det helt greit. Du vil da motta en bekreftelse på at henvendelsen er mottatt og vi er på saken.

Send E-Post til support@itvakta.no

Kundeportal

Logg selv en supportforespørsel selv via vår kundeportal.
Her kan du og velge kritikalitet slik at vi vet med en gang hvor viktig henvendelsen er.
Du må ha innlogging for å kunne gjøre dette via kundeportalen.

Gå til Kunde Portal

Spilleregler / SLA

For at support skal være inkludert i prisen så må følgende spilleregler overholdes:

  1. Ikke-kritiske supporthenvendelser skal ikke ringes inn utenfor ordinær arbeidstid. Ønsker du å sende inn en ikke-kritisk henvendelse utenfor normal arbeidstid så gjør dette ved å sende en e-post til support@itvakta.no. Ikke-kritiske support-henvendelser vil bli adressert i vår ordinære arbeidstid.
  2. Kritiske problemer SKAL RINGES INN (ikke send e-post, selv om det er etter ordinær arbeidstid).
  3. Forhold nevnt i vår TJENESTENIVÅBESKRIVELSE (SLA) skal overholdes. Hør med din IT-kontakt for mer informasjon rundt dette.
Våre normale åpningstider er man-fre 08:00 til 18:00